(2018). طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی. Journal of Sport Management and Motor Behavior, 14(28), 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
MLA
. "طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی", Journal of Sport Management and Motor Behavior, 14, 28, 2018, 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
HARVARD
(2018). 'طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی', Journal of Sport Management and Motor Behavior, 14(28), pp. 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
CHICAGO
, "طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی," Journal of Sport Management and Motor Behavior, 14 28 (2018): 73-84, doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828
VANCOUVER
طراحی مدل تمایل به خرید پو شاک ورزشی ایرانی با وفاداری و تصویرسازی مشتری در ایجاد ارزش ویژه برندهای داخلی. Journal of Sport Management and Motor Behavior, 2018; 14(28): 73-84. doi: 10.22080/jsmb.2018.5897.1828