اثرات سودمند بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت های حرکتی در تحقیقات متعددی نشان داده شده، اما تحقیقی برای تعیین تاثیر این روش بر یادگیری تکالیف مداوم به عمل نیامده است. هدف از تحقیق حاضر، تعیین تاثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری تکالیف مداوم پیگردی در افراد مبتدی بود. بدین منظور، 20 آزمودنی بطور تصادفی در دو گروه هنجاری مثبت و کنترل قرار گرفتند. مرحله اکتساب شامل اجرای 60 کوشش در قالب 6 دسته کوشش ده تایی بود. تمرین طی 2 روز انجام گرفت و آزمون یادداری و انتقال، 48 ساعت پس از آخرین جلسة تمرین برگزار شد. برای تحلیل داده ها ازآزمون تحلیل واریانس مرکب(2*8) و تی مستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که، آزمودنی های گروه هنجاری مثبت، عملکرد و یادگیری بیشتری را نسبت به گروه دیگر درمرحله اکتساب(P= 0.004) و آزمون یادداری(0.012 P =) از خود نشان دادند اما در آزمون انتقال پارامتر(0.16 P=) تفاوتی مشاهده نشد. یافته های تحقیق حاضر نشان داد که، بازخورد هنجاری می تواند کارکرد انگیزشی مهمی را بر روی یادگیری مهارتهای حرکتی افراد داشته باشد.